gravatar

bulan 2 ada lah bulan bawah sial kepada saya

dalam bulan dua inii banyak berlaku ygg malang terhadap sayaa... tampah di duga semuaa nyaa ygg bikin sakit hati. pertama tiada duitt penjaman lambat masuk.kedua, bikin cas henfon rosak.ke tiga, duit hilang, ke empat dompet hilang, ke lima cinta di tolak, ke 6 alamakk lagi sandii terjatuh dalam tandass terus semua org nampak sampaii kaki saya terseliu..balik di bilik dgn keadaan basah org semuaa pun tingo pikir saya terkencingg. malu 2 malu tapi oleh keran sakitt na malu itu tak ada sudaa janji saya dapat balik. dannn sekarang ini bikin cas henfon lagi saya lupa malang no... tapi tiapa saya tahan saja lah. apa2 pun bulan dua adalah malang bagi saya... mahu pi buat g cad bank semuaaa my cad ic 2 adoiii sensaraaa...sekarang pukaii tiada langsungg duittt...apa2 pun kamu hati2 ya jgn jadi cam saya

.
.

SERVER 2